Söndagsångest

Det är så härligt och skönt att det är advent, men samtidigt börjar söndagsångesten krypa sig på...ikväll ska jag till Oslo och en ny fullspäckad arbetsvecka väntar. Dämpa ångesten med en pizza ska jag göra...fett och bra för nerverna...Haha! ;D Nä men skämt åsido, många i min närhet just nu är lediga från jobb och skola och då känns det extra tungt att jobba själv. Och helt plötsligt lockar Aidensfield på vardagsförmiddagar fast jag tycker det är crap! :) Men arbetmoralen är hög! Har faktiskt inte varit sjukanmäld en enda dag på 3 år...Rätt bra va?? :D

Äsch, nu ska jag spela rally på Playstation! Trevlig kväll på er! :D


Kommentarer :

#1: josephine

oja=)

tack,desamma!

skriven
#2: SHOEBOX - Vinn NIVEA-kit!

Inte en enda dag på 3 år? Det var bra jobbat! Jag är väldigt sällan sjuk, men jag vet inte om jag har klarat mig i tre år...:)



Vilken underbar ljusstake ni har!

skriven
#3: caroline

Frisk och kry skönt att höra, riktigt bra-själv har man vart sjuk 1gång detta år så vi får väll se hur länge jag kan vara frisk..Ljusstaken är verkligen fin.

skriven
#4: Anonym

mys

skriven
#5: Hananbel

söt blogg! :)

skriven
#6: Veronica

Hananbel: Tack snälla! :)

skriven

Kommentera inlägget här :