Avskedsfest

På fredag är jag bjuden på avskedsfest till en av mina bästa vänner som ska flytta(!) till Australien. Och då snackar vi inte om månader utan hon ska verkligen flytta. Sorgligt. Buhu! Men nu har jag iaf en anledning att åka till Australien! :)

Det kommer bli massor av folk och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig (som vanligt...) Men på sistone känns det som om jag samlat på mig en hel del partykläder som jag inte använt ännu, så de ska jag rota fram och testa fram och tillbaka. Har ju Manoush-klänningen....eller kanske spetskjolen från Asos. Skinnkjol är ju också riktigt snyggt.... Oh well, den dagen, den sorgen.  :)

Kommentarer :

#1: Sandie

Åh vad skoj =) du hittar säkert något att fira av din vän med =)

skriven
#2: Veronica

Sandie: Ja vi får hoppas det! :D Kram!

skriven
#3: Tina

Det är kul med fest, även om det är avskedsfest. Som sagt nu har du verkligen en annledning att åka till Australien.

skriven

Kommentera inlägget här :