Fult gjort

Glömde berätta för er i helgen om ett reklamutskick från H&M som kom i brevlådan under förra veckan. Både jag och mamma fick varsitt eftersom vi båda är medlemmar. Det intressanta var att reklambladen var identiska, men på mammas reklamblad erbjöd de henne 20% rabatt på hela ordern, medan på mitt reklamblad stod det bara 10% på hela orden! Fult gjort va?? =/ Och dessutom har jag handlat för avsevärt mer än mamma under det gångna året, och det borde premieras istället. Nu använder ju jag bara mammas rabatt, så skit samma, men jag kan inte släppa tanken på om reklambladet även finns i 30% rabatt på hela ordern...Eller ännu värre när man får nästa reklamblad och man inte litar på att man fått högsta rabatten för att de har flera olika rabatt-alternativ på samma reklamblad!. Skäms!

Kommentarer :

#1: Solli

Håller med! Min kompis och jag fick 20% resp. 10% rabatt...tänk om det finns vissa som får ännu mer? Hrmmm

skriven
#2: Desirée

Haha. Ja du, något fult :P Konstigt det där med HM rabatten.



Kram

skriven
#3: Sandie

Shit... ojoj ring å prata med dem...

skriven
#4: Veronica

Solli: Ja, störande!! Grrrr...



Desirée: Ja det är riktigt skumt.



Sandie: Ja ett mail ska jag i alla fall skicka dem!

skriven

Kommentera inlägget här :