Garderobsuppdatering: Trosor



Sprang in på Lindex idag och fick se dessa fina stringtrosor i spets à la Hanky Panky. Kanske inte riktigt lika sköna som orginalet, men väl värda sitt pris på 49,50:-st. Slog till på alla färger och det var erbjudande: Ta 3 betala för 2. Perfekt! Skönt med trosor som inte är så dyra också, för det är ju ändå slit och släng. Försöker vara mer noggrann med mina dyrare trosor. Exempelvis har jag alltid trosskydd i mina 800 kronors trosor för annars blir de snabbt ofräscha. Men det blir ju jobbigt i längden och då använder man bara dem vid speciella tillfällen. 

Hur gör ni med era trosor? 

Kommentarer :

#1: michael

even more nice hahaha :D

skriven
#2: sara

Ett par röda ska jag lätt ta och köpa :)!



Nice blogg.

skriven
#3: natalie dahlström

snygga! :D

borde också köpa nya!

tack så jättemkt sötnos.

skriven
#4: Veronica

Sara: Ja gör det! De var riktigt sköna också måste jag säga efter att ha provat dem! Tack! :D Kram!



Natalie Dahlström: Varsågod! :D Kram!



skriven
#5: Alexandra

åh vilka söta :)

skriven
#6: silly

amen gud va onödigt köp, de va asfula. vem handlar underkläder på lindex?

skriven
#7: Veronica

Alexandra: Tack! :)



Silly: Hmm...ja, obviously I do. Men smaken är ju naturligtvis som baken... :) Tror att många fler än jag handlar trosor på Lindex! Lite svårt för dig att avgöra också eftersom du är kille! :D Hoppas du haft en riktigt trevlig helg!

skriven

Kommentera inlägget här :