Min Juicy Dress




Svårt att fånga den chockrosa färgen på bild, men den är verkligen jättefin!! Hur nöjd som helst! Älskar rosetten och knytet och den känns mycket lyxigare än de vanliga juicy-dressarna. Alla detaljer är ingraverat Juicy Couture osv. Jättemjuk och mysig! Mamma bara: "Åh gud vad fin!!! Den var verkligen jättefin!" Nu har jag verkligen en mysdress som heter duga, sen får vi naturligtvis inte glömma den Juicy-dressen som jag fick i julklapp förra året, som också är superduperfin, men i den klassiska modellen och färgen English Rose! Den här färgen heter New Romantics. :D Mina följeslagare i höstmörkret!

Kommentarer :

#1: michael

Really nice outfit and nice pictures. Have a nice weekend

skriven
#2: Veronica

Michael: Thank you! The same to you!

skriven
#3: Solli

Nej vad söt den är! Färgen är urläcker (älskar rosa) och rosettdetaljen är pricket över i:et!

skriven
#4: Desirée

Eller hur! Det är sjukt skönt o ligga i hans jacuzzi nu. Önskar man kunde ha likadant hemma hos mig :)



Gud så fin Juicy dräkt! Den vill jag haaaaaaaaa!

skriven
#5: maider

undrar vart du har köpt juicy kofftan? har letat efter den! går det att beställa den på nätet? isf skulel du kunna länka?

skriven
#6: Veronica

maider: Ingen aning om den säljs längre, köpte den för 3,5 år sen... Men kanske i USA? På sidor som shopbop.com eller revolveclothing.com

Ebay är annars bra. Lycka till! :)

skriven

Kommentera inlägget här :