Övertidspizza & Tandvärk

Strax kommer en kollega in på kontoret och då ska det jobbas övertid, gå igenom massa saker(fakturor, ordrar, sändningar, kunder, distrikt osv.) med honom. Och för att hålla humöret uppe blir det pizza, inte så nyttigt, men bara man inte äter det fööör ofta... :) Hihi!

Måste bara berätta för er vad synd jag tycker om min älskling just nu. Han har haft en sådan fruktansvärd tandvärk hela vår semester och idag gick han akut till tandläkaren. En utdragen tand och en operationstid för en visdomstand blev resultatet! Stackars! De höll på i över en timme med den tanden idag och bedövningen började gå ur och han fick så ont, så ont! Huh! När jag pratade  med honom förut kunde han knappt prata. Jag är glad över att jag inte behövt dra ut någon tand hittills! 
Om du vore här skulle jag pyssla om dig massor! ;D 

Kram!

Kommentarer :

#1: Petra

Gah - vad är det här med övertidspizza? Jag har försökt med övertids-sushi och övertids-wok, men det har aldrig fallit i god jord...

skriven
#2: Veronica

Petra: Haha!:D Ja jag är beredd att hålla med dig, men det manliga könet vill oftast ha pizza... =/ Men måste faktiskt säga det att det blir en och annan wok ibland också!

skriven
#3: Anonym

Fy sjutton att dra ut visdomständer är fruktansvärt.

skriven
#4: Veronica

Svar: Nä det är nog inget vidare. =/

skriven

Kommentera inlägget här :