Pitstop

Nu har jag kommit till mitt Pitstop hemma hos mamma och pappa. God mat fick jag också ;) Hihi! Mamma är verkligen bäst! Ska packa om väskan lite och sen bär det av mot Oslo.

Känns verkligen jättekonstigt att vara hemma igen, efter en hel vecka utan några måsten, jobbiga ansträngningar, problem eller bara vardag, kastas det över en som ett skyfall när man kommer hem. Oundvikligt eftersom man varit borta en vecka, men man kan ju börja fundera på om inte världen snurrar utan mig... På jobbet väntar massor av ogjorda saker som ingen annan orkat ta tag i, sen är det en massa andra saker som hänger över en, exempelvis byta däck på bilen, ja...stort som smått. Känner ni igen er? Man känner sig nästan mer stressad när man kommer hem än när man reste. En mjukstart hade inte varit helt fel. Önskar jag hade en privatsekreterare som tog hand om allt jobbigt pappersarbete, eller viktiga samtal som mest bara suger energi. Vad skönt det vore! :) 

Nä nu ska jag sluta gnälla över mina I-landsproblem (jag har ju trots allt varit utomlands!) och pigga upp mig med lite te och smörgås! :)

Kramar! 

Kommentera inlägget här :