Slut som artist

Kom in på hotellet för lite drygt en timme sen och har hunnit få i mig lite mat och svarat på mail angående mina traderaauktioner. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och försöka få mig lite sömn. Det har varit en lång dag och den började inte särskilt bra...när jag kom ut till min firmabil i morse var ena rutan inslagen, och jag blev tvungen att ringa polisen, försäkringsbolaget och åka in till en glasmästare som skulle ordna rutan, just nu är det provisoriskt plexiglas. Suck. Inget var stulet heller, vilket också var märkligt eftersom min GPS fanns i bilen. Men en jäkla massa arbete orsakar det mig och det var inte vad jag behövde den här veckan. =/ Flera inbrott i bilar har skett utanför vårt lager den senaste tiden och det börjar bli lite kusligt, man vill ju inte gärna stöta på någon om man kommer ut på kvällen efter att man jobbat sent. Hmm...

Jaja, nu ska jag inte tänka på det mer, utan sooooova! Skönt som busen ska det bli! Hoppas ni haft en riktigt bra dag! :) Kramar! 

Kommentera inlägget här :