Stirrig

Sitter här och kollar på olika typer av rengöringar och ansiktsvatten så jag blir alldeles stirrig. Finns så otroligt mycket att välja på och det är jättesvårt att välja den "bästa" av alla! Vem är bäst för min hy? Mest prisvärd? Håller vad den lovar? Gah!! Blir inte bättre av att jag känner att en huvudvärk är på G om jag inte vilar mina trötta ögon snart. Blev inte särskilt mycket sömn inatt och imorgon ska jag upp tidigt igen. Jaja, vad är väl en bal på slottet... :)

Tack för idag alla gulliga & rara!

Sov gott, hörs imorgon! :) 

Kommentarer :

#1: sandra

sv: Tack så mkt!:)

skriven
#2: ❤DENISE DORNELL❤

sov så gott=)

skriven
#3: Malin

Tack så mycket! :D Och jag brukade sucka åt folk som påstod att de blev så förvirrade av "det stora utbudet och allt man kan välja på" och därför gick från affären tomhänta men sedan jag flyttade hemmifrån fattar jag den där känlsan precis. Med smink och liknande är det bra att ha Boots att handla hos för de har alltid rådgivare i affären. Ska man handla online är det ju värre förstås. :P

skriven
#4: Jonna

Sugen på att tävla?:)

skriven
#5: Alisa

Var med på min tävling och vinn smink till värde av 900kr:)

skriven
#6: Veronica

Denise Dornell: Tack! :)



Malin: Ja, precis! :)

skriven
#7: Veronica

Jonna: Självklart är jag med och tävlar om nördglasögonen! :)

skriven

Kommentera inlägget här :