Deprimerande

Mitt Godess-halsband som jag beställde från KyssJohanna för inte så länge sedan, gick sönder idag!!! Jag skulle bara rätta till hänget (ni vet, spännet som ska sitta bak hade kommit fram och jag skulle dra det bakåt) och då gick kedjan sönder. Anade att detta kunde ske när jag fick halsbandet för kedjan är jätte-jättetunn! Naturligtvis är det ju bara att ta någon  kedja som man har liggandes hemma, men det är ändå tråkigt att kvalitén är så dålig för jag är 100% säker på att om jag får en ny kedja går den säkert också sönder. För 450:- hos guldsmeden hade man fått grymt mycket mer än en sterlingsilver-berlock och en tunn halskedja. Visst, det är design det handlar om och det får man betala extra för, men det ska hålla också, det är iaf min mening!

Kommentarer :

#1: Tina

Shit det var verkligen dalig kvalitet. Hade tankt att bestalla ett halsband men jag tanker nog en stund till.

skriven
#2: Veronica

Tina: Ja gör det!

skriven
#3: Jessica

Va trist. Jag har ett jag också (som jag köpt på Asos) som jag haft sen innan sommaren. Bäst att vara extra försiktig då.

skriven
#4: Veronica

Jessica: Ja, det kan ju ha varit jag som inte var riktigt så försiktig som jag borde varit heller. Men upplevde du kedjan som väldigt tunn också?

Kram!

skriven
#5: Jessica

Veronica: Jag blev faktiskt förvånad över att kedjan var så tunn som den är. Trevlig blogg du har förresten! :-)

skriven
#6: Veronica

Jessica: Tack snälla! Vad glad jag blir att du tycker det! :D Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :