Morning!

Oj vad trött jag är! Kom hem sent inatt och min katt har hållt mig vaken sedan halv åtta i morse! Puh!
 
Idag är det som sagt optikern som står på agendan, hoppas den bruna färgen blir bra nu! :) Sen ska jag möta upp A vid tåget.  :D Det enda jag inte ser fram emot med helgen är mina tre(!!!) fotbollsmatcher, förstår inte hur man kan ha det på samma helg?!? Tyvärr har det varit många inställda matcher pga för mycket regn och då ska de tas ikapp nu. Men ändå...
Oh well, det som inte dödar, det härdar, brukar min mamma säga. Klok hon.

Under veckan hade jag fått ELLE och CHIC och premien från CHIC (halsband och armband) som jag fick när jag prenumererade. Riktigt raskigt såg det ut och dålig kvalité, stod det inte att det skulle vara ett värde på 399:-?? Och 399:- det är i SNÖ-klassen det och det kan jag säga gott folk att det var långt ifrån! Inte för att man bryr sig särskilt mycket om premier, men det är ju kul om det är något vettigt för en gångs skull och inte bara en massa crap! Får ge det till mamma.

Mamma gjort en hotell-frukost åt mig här, så nu blir det käk! :D Mums!

Ha en riktigt bra dag! Kramar!

Kommentera inlägget här :