Skinnpaj eller inte?

Har tänkt på en mc-inspirerad skinnjacka länge nu, men har inte träffat på den perfekta än. Tänkte länge på den här från Ellos, men efter att ha provat en bikerjacka igår i fårskinn så går svinnappa verkligen bort. Har en skinnjacka sedan tidigare (brun) i svinnappa och jag tycker att den kan bli lite stel och följer inte riktigt kroppen. Men den i fårskinn var helt underbart mjuk och lätt! Tyvärr är ju de lite dyrare... Ska spana in butikskedjorna här i Norge, de brukar ha ganska bra kvalitet på sina kläder. Tror exempelvis att Voice of Europe har en i fårskinn för 1300:- (såg någon reklam för det någonstans)


Bild: Ellos

Tipsa mig gärna om var man kan få tag på snygga skinnjackor! :)

Kommentarer :

#1: Sandie

skriven
#2: Sandie

Ja jag hittade min på HM men antar att det inte är ditt material ;) Jag fryser på hösten så tyvärr får jag ge upp skinnjackor och sånt där... =)

skriven
#3: Veronica

Sandie:Den från H&M är verkligen jättefin! Och jag skulle kunna tänka mig att ha den också, men eftersom det inte är skinn så värmer den inte riktigt lika mycket nu när hösten kommer, så den är bättre att ha under sommaren! :) Jag är också riktigt frusen av mig så egentligen kanske jag borde hoppa skinnjackan i år...hihi! :)

Kramar!

skriven
#4: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

skriven

Kommentera inlägget här :