Test Cuccio Pomegranate scrub

När jag beställde från E-beautyshop senast fick jag med ett prov på den här scruben, och nu har jag testat den:


Bild: E-beautyshop

Cuccio Naturale Pomegranate & Fig Sea Salts Scrub, moisturizing exfoliant for Hands, Feet & Body är en underbart aromatisk återfuktande peeling med havssalt, granatäpple och fikon som djuprengör och mjukgör. Den är rik på mineraler och reducerar torr och sprucken hud, speciellt området runt hälarna, utan att torka ut huden. Härlig till spabehandling som scrub av både kropp och händer!

Cuccio Naturale är en naturlig kroppsvårdsserie för professionell behandling av händer, fötter och naturliga naglar


Betyg:
Saltkornen är riktigt stora, känns som flingsalt! Luktar gudomligt gott. Ingen speciell känsla av att produkten är superbra när jag står där och skrubbar mig, "flingsaltet" rasar bara av när jag ska skrubba. Kanske är det meningen. Inte förrän jag har sköljt av mig skrubben inser jag att jag är supermjuk och då menar jag babyhud(!) över hela kroppen! Jag är till och med så len mjuk och återfuktad att min vanliga kräm som jag smörjer in mig med efter duschen är överflödig! Doften sitter kvar på huden i flera timmar efteråt! Perfekt för torr hy eller torra fötter och händer.  En fantastisk produkt! Dock det som drar ner betyget är priset på 420:- 

♥ ♥ ♥ ♥ (av 5 möjliga)

Kommentera inlägget här :