Dagens Shoppingtips!

Sitter just nu i bara trosor och T-shirt men ska snart svira om och sladda ner till brorsan, där jag ska fortsätta med matchprogrammet! Hann med en del igår, men fortfarande massor kvar!

Jag var ju nere en sväng på stan med mamma igår och så hittade jag ett bälte som jag tror kommer bli flitigt använt framöver! Ett perfekt bohem-indian-aktigt bälte från Lindex för ynka 79:50. Jag kommer matcha mitt med jeansshorts,  ovanpå klänningen, T-shirten eller i midjan på jackan. Snyggt!

 

Kommentarer :

#1: Emma

Åh vad roligt, jag gick in på din blogg (daglig rutin :) ) och sekunder senare kollade jag mina kommentarer och där hade du precis kommenterat för någon minut sen, kul!



Vilken fint bälte! Trodde inte man fick tag på sånt förutom på second hand, skitsnyggt i jeansshorts ju! Kramar!

skriven
#2: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Kikar förbi, allt bra?

Kram

skriven
#3: Mie

Tøft belte :) Hvordan gikk det i går?

skriven
#4: Debbie

Va snyggt! Fina färger :)

skriven
#5: Rebeccas bloppis

Hej tjejen!

Vill tipsa om min bloppis med grymma priser och plagg.



http://yourpersonalshopper.blogg.se



Kram Rebecca

skriven
#6: Rebeccas bloppis

Hej tjejen!

Vill tipsa om min bloppis med grymma priser och plagg.



http://yourpersonalshopper.blogg.se



Kram Rebecca

skriven
#7: Passepartout

de är riktigt fint det där bältet!

skriven
#8: Caroline

riktigt snyggt, kommer passa väldigt fint till alla sommar favoriter ;)

skriven

Kommentera inlägget här :