Ny ansiktscreme



En ny ansiktscreme fick följa med mig hem igår, nämligen denna från Lancôme, Hydra Zen Neurocalm. Detta ska vara en fuktbomb som passar torr och känslig hy samtidigt som den slätar ut fina linjer. Lät bra tyckte jag och slog till! :D Det bästa med den är att man kan ha den både dag och natt och inte behöver 2 olika cremer.

Just nu håller jag på och packar, imorgon åker jag till Sthlm. Ska bli kul att  komma dit igen och samtidigt kul att göra något när man är ledig! :D

Mina übersnygga heels från Topshop har kommit också! :D Ni vet de indianinspirerade. Och jag lovar, de var såååå snygga!! Bilder kommer imorgon!

Nu ska jag göra klart det sista! Kram!

Kommentarer :

#1: Patricia

den verkar jätte bra.. berätta sen om den var bra :) behöver 1 ny ansiktscreme.

skriven
#2: Maria

sv: ja det är verkligen helt underbart ;)

skriven
#3: FEBB

åh den verkar bra! smart att det är både dag oc natt i ett liksom. :P Och ha det så kul i sthlm!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :