Underklädesvisning, middag, hockey och shopping

Puh!! Lite dåligt med bloggande sedan igår men har verkligen haft fullt upp!! :D

På eftermiddagen igår var jag och en väninna på underklädesvisning/badmodesvisning! Riktigt kul och inspirerande! Gosh så mycket fint det kommer i vår/sommar! Innan dess fick man håret fixat av frisörer och sminket lagt av makeupartister från I.d Bare Escentuals, samtidigt som vi fick en trevlig goodiebag med en massa rabattcheckar hos de företag som var där.

Här får min kompis en håruppsättning som heter duga.

Efter eventet gick vi vidare ner på stan för en middag i hockeyns anda! Käkade en god hemmagjord hamburgare och snackade massa strunt! :) Härligt med tjejkvällar!

Idag har jag varit på stan och hämtat linser och provat glasögon! Har fått med mig 3 par hem att prova, tänkte ni kanske ville hjälpa mig med det senare? :)

Lite nödvändigheter fick också följa med hem, såsom makeup remover och ansiktscreme. Bilder kommer senare! :D

Nu ska jag lägga upp dagens outfit och sen blir det dragning av vinnaren till bikinin! :)

Kramar!

 

Kommentera inlägget här :