OFW

Ikväll drar Oslo Fashion Week igång med en stor invigning och hela Oslo fylls av modemedvetna människor från alla hörn och kanter!

I våras hann jag springa på nästan alla designers, men nu tror jag inte att jag kommer hinna med en enda. Leila Hafzi är en designer jag gärna kollar på, så även TSH, men min favorit Iselin Engan verkar inte finnas med på programmet för höstens visning. Synd! Dessutom har modeveckan krympt till 3 dagar + invigningsdagen, finanskris månne?

 
Designer: TSH

Bilder från OFW

Kommentarer :

#1: Hanne

Jeg tror ikke jeg kommer meg på noen visninger heller... Er invitert på pressefrokost på torsdag, men da er jeg jo på jobb, og jeg gidder nok ikke å ta fri pga det... Til tross for fristende goodiebags;)

Som du så så har jeg bestilt hos Style By Stars:) Det stod leveringstid 3 uker, så det kan nok ta litt tid før de kommer! Gleder meg:)

Klem!

skriven
#2: Hanne

Det er Oslo Fashion Fair som har pressefrokosten, jeg kan sende deg mailen jeg fikk, så kanskje du har mulighet til å gå i stedet for meg?:)

Jeg vet ikke om jeg rekker det i morgen kveld... Er invitert på grilling hos svigerforeldrene etter jobb. Men jeg kan jo gi beskjed om jeg tror det går?



Klem!

skriven
#3: Hanne

Jeg gir deg beskjed hvis jeg bestemmer meg for å gå på pressefrokosten, i så fall kan vi jo gå sammen:) Det skulle være pressemiddag i stedet, det hadde passet bedre tidsmessig;)

skriven
#4: Hanne

Jeg har ingen anelse... Men jeg ser for meg at det kanskje minst tar et par timer?? Og da har jo plutselig mye av dagen gått, så det er jo litt dumt... Hadde det vært 8 så hadde det passet bedre enn 10;)

skriven

Kommentera inlägget här :