Think big

Godmorgon!

Idag är det torsdag och ikväll börjar helgen som vanligt! Härligt! :)


Sitter och kikar på den här oversized ringen från House of Harlow, som jag tänkt klicka hem flera gånger fast det inte blivit av. Jag gillar designen och visst ser den snygg ut på bilden?

MEN, sen kikade jag hur den satt på Nicole och den är really oversized. Kanske till och med för mycket? Jag gillar stora ringar, men jag är väl av åsikten att man ska kunna röra sig i den, inte fastna i allt möjligt och framförallt, inte täcka hela handen kanske... Är det bara jag? Eller ser den inte aningens klumpig ut?


Bilder: Kyss Johanna

Kommentarer :

#1: sandrao

jag beställde hem den förra veckan & ja den är förstor! jag skickade tillbaka den. känns lite billig i utseendet pga lädret i mitten.

skriven
#2: JETS

Den är verkligen jättesnygg! Men alldeles för stor...

skriven

Kommentera inlägget här :