The past few days


Julgranen på NK är alltid lika mysig så här under julhandeln.

De senaste dagarna har bara flugit förbi, hunnit en liten shoppingtrip till Stockholm, mest för att handla julklappar, fast några saker till mig själv blev det ju såklart... :) Igår blev det julbord med tjocka släkten, jättemysigt i en gammal hembygdsgård med hemlagad mat och på kvällen mötte jag upp några vänner för utgång. Trevligt! Idag blir det lugna gatan, ska strutta runt i min juicydress, packa in paket, pynta, titta på tv och bara vara, skönt med softa söndagar, känns som om jag inte haft en sådan på riktigt, riktigt länge.


Ny klänning från H&M trend med grymma axelkedjor.


Nytt armband från Diddi med läderband och söta berlocker.


Kommentarer :

#1: Katja

Vad använder du för kajal? :) Trevlig 4e Advent!

skriven
#2: Emma

Grymt snygg sminkning! Åh, fick du tag i den klänningen, nu blev jag avis :-)

skriven
#3: Johanna

like it! klänningen är himla tjusig.

skriven
#4: Veronica

Katja: Jag använder Make Up Stores Darkest Shadow och sen fixerar jag med svart ögonskugga eller ögonbrynsskugga för att det ska hålla riktigt bra och inte smeta ut sig. :)



Emma: Tack snälla! Ja, som tur var! :)



Johanna: Tack! :)

skriven
#5: Emma

God jul på dig! Hoppas du har det underbart!

skriven
#6: Ida k.

Grymt snygg är du:)! Stilen, håret, sminket. Allt gillas:)

skriven

Kommentera inlägget här :