Så är det.


Häromdagen glömde jag mina nya (såklart, man glömmer ju aldrig halvtomma...) shampoo och balsam-flaskor på hotellet, så idag var det bara att bita i det sura äpplet och köpa nya. Har använt Redken tidigare, dock inte de här som heter Color Extend, men frisören svor vid att de var dem bästa och kanske dyraste? 532 kronor fattigare blev jag i alla fall. Nu fattas bara min färgbomb från Revlon (vilken jag också glömde samtidigt) som jag aldrig kompromissar bort, för den är helt enkelt bäst, trust me.

Färgbomben ser ni till vänster och färgen jag använder heter Chestnut.

Kommentarer :

#1: Emma Rocksberg

Fan vad surt då! I sånna lägen är det bäst att försöka låtsas som ingenting och springa och köpa nytt fort som attan! Jag älskar färgbomberna från revlon, har räddat mitt hår plus att jag inte behöver lägga pengar på att tona mig hos frisören längre :-)

skriven
#2: alex

ja redken är helt klart det i särklass bästa märket vad gäller hårvård. Men att det ska vara så rysligt dyrt här hemma när jag köpte dem för strax över 100kr st vid mitt new york besök.

skriven
#3: Veronica

Alex: Ja det är helt otroligt vilken skillnad det är! Har alltid tyckt att just Redken ligger lite i överkant på pris...

skriven
#4: Ka

fin blogg (:

skriven
#5: Maja.

Jag kör också med Redken. Hur mycket är det i flaskorna? Jag brukar alltid köpa på mig när jag är i USA. En liter kostar 140kr där:)

skriven
#6: Veronica

Maja: Det är 300ml i shampooflaskan och 250ml i balsamflaskan. Det är ju sjukt billigt! Men ingen semester till USA i sikte... :(

skriven

Kommentera inlägget här :