Senaste inköpet

Idag är det inte mycket med mig, orkar knappt röra mig eller för den delen andas innan det hugger till mellan skulderbladen. Måste ha sovit konstigt eller gjort något hastigt ryck. Här hemma råder det delade meningar om det är en sträckning eller en låsning, jag tror mer på det första, eller hoppas verkligen, för kiropraktorn är ingen trevlig man/kvinna, inte för att jag någonsin varit hos en, man man har ju hört skräckhistorierna, eller hur? Äsch, det ÄR en sträckning. Såja. Säkert bättre imorgon. :)

Tänkte visa er senaste inköpet, en smaragdgrön sammetskjol med guldig dragkedja bak. Såå snygg till helsvart och guldaccessoarer! Den kommer jag att ha på mig på jullunchen imorgon hos min extra-mormor, kan knappt bärga mig till julmaten! Hemmagjort av mormödrar är grymt!


Kommentarer :

#1: BeccyBrown

Vart har du köpt denna underbara kjolen? :) Vill också bära på alla jul luncher :)

skriven
#2: Veronica

BeccyBrown: Den kommer från H&M och kostar bara 199:- Kap, med andra ord! :)

skriven
#3: Stina

HM divided eller "vanliga"?

Superfin!

skriven
#4: Veronica

Stina: Den kommer från vanliga H&M :)

skriven

Kommentera inlägget här :