Fredagsshopping

Åh, jag är så sugen på att fredagsshoppa som jag alltid brukar göra! Istället sitter jag på jobbet med pappersarbete en masse. Urk.

Men om jag skulle shoppa idag.....ja då skulle det definitivt bli på GinaTricot! Gosh, vad mycket snyggt de fått in! Leggingsen måste jag bara ha! Och spana in orkester/band jackan! Lovely! Clutchen har ni sett tidigare, men lika snygg är den fortfarande! En pom pom sjal till skinnjackan och längre fram jeansjackan! En tunika i korall vill jag också ha, har den här modellen i vit och jag tycker den är underbar!


Bilder: GinaTricot


Sådärja, det var min tankeshopping för idag :)

Vad är ni sugna på att shoppa?

Kommentarer :

#1: Saado

Oslo?, bor du där? :) Buhuuu massa snö och minusgrader :O..



nice kläder måste jag erkänna :D!

skriven
#2: Alshammar-Fashion Lifestyle

tack<3

jag håller med, allt var snyggt!

Fredagsshopping borde jag införa^^

skriven
#3: Leonora

sv; tack så mkt :)

skriven
#4: Sweet life style

de första paret av leggings vill ja ha!

skriven
#5: Hanne

Masse fint! Den tunikaen vil jeg også ha, perfekt til sommeren:)

skriven
#6: Hannah!

oj, missade ditt svar! Men herregud vad dyrt! Kostar det så mkt om man bara vill typ göra den tighare och kortare :s GALET!

skriven
#7: Hannah!

Hur mycket kostar det egentligen att skräddarsy?

skriven
#8: lovisa

ja, det är ju enda nackdelen med det.. men hans skor är ju himeleksa!! :oooooo :DDDDD bara ge mig!!

skriven
#9: Anonym

viklka fina kläder

skriven
#10: Zandra

sv: ja, det har dom verkligen! :)

Kram!

skriven
#11: Jenny Lennartsson

Jätte fina plagg :) Mm jag skulle vilja ha en sån blom brosch! Får kika på de eller beställa det på hm..händer ikväll nu då? Kram

skriven
#12: Anonym

Allt! Svar: Får fortsätta leta klänning. De som jag såg var inget snygga och jättedyra. Ha en skön kväll!

skriven
#13: Helena

Allt! Svar: Får fortsätta leta klänning. De som jag såg var inget snygga och jättedyra. Ha en skön kväll!

skriven
#14: ELISE

svar: tack så mycket :)

skriven
#15: Anonym

viist e hon :)



snygg blazer:)



imån blire jobb,sen ska ja ta e lungt resten va helgen tror jag :)

skriven
#16: Anonym

thanks:) nya skor vill jag ha!!

skriven
#17: Bitterfitta

gillar jackan! :)

skriven
#18: Linda

låter härligt!

Jag har inte heller något speciellt planerat :D

skriven
#19: - Hanna

Tack:)

skriven
#20: Anonym

Hej tjejen!

Nu är det superrea i bloppisen, allt ska bort! Kika in och fynda. Kram!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html

skriven
#21: shoebox

Jag vill shoppa massor, kan inte specificera...:P



Men den där bandjackan måste jag nog kika på. Att den var helsvart gjorde den liksom mycket bättre. Jag har haft svårt för de färgglada varianterna...:)



Kram

skriven
#22: Pia

Den väskan var supersnygg!! :)

skriven
#23: Nina - This is who I am ♥

massa snyggt! :)

skriven
#24: ღ Sofiα Werℓin

hoppas att du har haft en bra dag och kväll :)

skriven
#25: MALIN

Tackar! =)

Jaa, det får vi hoppas =) Ha en bra kväll gumman!

skriven
#26: Nathalie

Svarhar dom? det har jag missat.. haha. kollar ju ifs nästan bara i den butiken jag jobbar nuförtiden...

skriven
#27: sandra

väskan var snygg

skriven
#28: Elin

Väskan är skitsnygg!

skriven
#29: Miss Agda

Har tänkt själv också att gå o spana in den snygga orkesterjackan!

skriven
#30: Nathalie

gina har massor fint! kollade på den där jackan idag, supersöt..

skriven

Kommentera inlägget här :