Godmorgon!

Idag sitter jag som vanligt med mitt te...och tröstar mig med att det iaf är onsdag, dvs nästan slut på veckan. Har inte haft någon arbetsork alls måndag och tisdag! Inte likt mig. Naturligtvis har jag gjort alla mina arbetsuppgifter, men det har känts såååå segt! Jag får skylla på vintertrötthet. Och så håller jag på att frysa ihjäl också, 14 minus ute och allt jag har är en ullkappa...så det betyder att jag har bylsat på mig massa kläder för att jag frusit konstant i 2 dagar, linne, långärmad tröja och 3 koftor är vad som sitter på min frusna kropp nu. Huh!!

Nä, dags att sluta klaga! :)

Ha en jättebra dag allesammans!


Kram!

Kommentarer :

#1: Caroline

Samma här, inget arbetsork alls,, aja den kommer nog med solen sedan vi får hålla ut tills dess. snart helg. =)

skriven
#2: anna - live my life.

Jag försöker göra det, killen sitter bredvid mig 8 timmar om dagen. Förstår att du tycker att det är svårt, det gör jag också. Men det är inte värt att låta dom förstöra våra dagar. Vad gör din energitjuv? :)

skriven
#3: Mia

"onsdag - nästan slut på veckan" - haha det var optimistiskt. :)

Veckan får inte vara slut än, jag är inte klar!



När vardagen känns dassig försöker jag bryta upp lite så även om du har massa framför dig gå o träna eller läs en tidning en stund så kommer humöret tillbaka.



KRam Mia

skriven

Kommentera inlägget här :