IKEA-besök

Idag har jag strosat runt på IKEA, käkat cheesecake och druckit kaffe. Med hem blev det ett överkast (eftersom vårt sovrum blivit totalt omgjort så behövdes det lite nya färger på allt), 4 st kuddar att sova på och 8 frukostskålar i vitt och svart. Lite basic stuff, men välbehövliga!

Nu ska jag sätta igång med att laga lite mat, potatis, falukorv och senapssås, medan A  roar sig med senaste versionen av NHL tv-spelet på playstation. Ikväll blir det film och sen ska jag köra till Oslo-igen. Gud vad snabbt en helg går egentligen!!

Hur har ni spenderat dagen? :)

Kommentarer :

#1: Elin

Åh cheesecake är så himla gott!



Idag har jag mest slappat framför datorn. ;) Och tränat lite nu ikväll! :)



Kram på dig!

skriven
#2: Jennifer

sv; Tack så mycket, ska ge mig ut o leta efter dem, de var sjukt snygga iaf! :D



...synd bara att det inte riktigt är väder för dem än. :(

skriven
#3: Anonym

Vilken färg tycker du är finast av 4 likadana skor men olika färger? TYCK TILL!

skriven
#4: Ida

Min pojkvän hatar också Ikea, men jag tycker det är rätt mysigt. Bara man har god tid på sig och slipper stressa, sen så är det alltid så kul att komma hem med en massa nytt till hemmet:D

skriven
#5: ELISE

sv: åh, så de blev ikea för dig med ;D

skriven
#6: angelica

åå vad mysigt ! jag har bara jobbat hela dagen jag :D

skriven
#7: sophie

Bion var riktigt bra faktiskt :)Hoppas du får en trevlig start på den nya veckan :)

skriven
#8: Solli

åh!jag skulle oxå ha behövt åka till IKEA, finns en del småsaker jag skulle behöva..men får ta o vänta med det nu.

I helgen har jag varit väldigt produktiv...skickade ivg en hel del ansökningar så jag hoppas jag får napp snart. Kram!

skriven
#9: E

IKEA kan man fördriva sannslöst mycket tid på ;-D

skriven
#10: ♥ mikaela

oh gud så nice med ikea o cheesecake, lät helt underbart :) själv är jag på jobbet för tillfället o hungrig som en gnu :P

skriven
#11: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

skriven

Kommentera inlägget här :