Inget jobb

Det blev inget resande till Oslo för mig idag, har helt enkelt fortfarande alldeles för ont i magen  för att orka jobba. Ja, jag vet, låter lite luddigt, men det är verkligen illa, helt febrig känner jag mig. Usch! Och lite ångest har jag också...brukar inte vara den som bangar jobbet....min första sjukdag på 3 år och 1 månad! Jag har pumpat mig igenom det mesta, men nu känner jag mig slagen... =/

Imorgon åker jag till mamma och pappa för att bli ompysslad, hatar att ligga sjuk ensam hemma!

Sov gott sötnosar!

Kommentarer :

#1: E

Förstår dig,magen är inget att leka med alls, usch å fy! Krya på dig

skriven
#2: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en jättefin måndag!

skriven
#3: Caroline

åhh stackare, hoppas du mår bättre snart. Krya på dig nu gumman.

skriven

Kommentera inlägget här :