Min sminkbox!





Handlade verktygslådan från Jula idag och jag är jättenöjd! Den kommer bli super att ha hemma  med alla prylar i! Just nu står det nog 3 eller 4 olika necessärer överallt med bara smink hemma! Har bara en necessär med mig till Oslo med det jag använder "dagligen"  (okej...lite mer men bara för nödsituationer, som alla after works vi går på...) resten står som sagt hemma på badrumsgolvet...Har börjat fyllt väskan som ni ser med min ena necessär, hoppas bara allt får plats! Har ögonskuggor till döddagar hemma! Och puder...och rouge...och alla mina penslar ska ju få plats också...hum. Men riktigt fin är den! Och rejäl!

Kommentarer :

#1: Elin

Så praktiskt! :) Kanonbra ju!

skriven
#2: Helena

Godmorgon!Oh vad läckert med en så stor sminkbox! Hoppas att du får en bra dag!

skriven
#3: anna - live my life.

Jäklar vilken sminklåda! :D

Feel free to give it to me, hehe.

Hur är allt idag?

skriven
#4: ► S u s s i e K ◄

Nice! :)

skriven
#5: Caroline

smart,, men är den inte lite stor var förvarar du sminkväsna =P

skriven
#6: Passepartout

jäklar vilken låda! mina få sminkprylar skulle bara skramla omkring, haha! måste köpa mer smink.

skriven
#7: Sassy

Vilken smart idé!

Mitt smink ligger bara intryckt i badrumsskåpet...



kram

skriven
#8: lovisa

fin:)

skriven
#9: Alexandra

så praktiskt!

skriven
#10: Cassandra

Hur mycket kostar den :D?



och vad kan man hitta det bästa sminket?

tack i förhand :D

skriven
#11: Veronica

Cassandra: Den kostade (om jag inte minns fel) 399:-.

Det bästa sminket varierar väldigt beroende på om det gäller foundation eller exempelvis ögonskugga. Men basen brukar jag köra på rena mineraler typ I.d, Dior Nude och Hourglass. Medan jag tycker att Makeupstore har riktigt bra ögonskuggor. Mascara gillar jag Lancôme's Hypnose Drama. Använder alltid primer under makeupen från Hourglass eller smashbox och MAC's Fix+ för att försegla maken så att den håller hela dagen och natten lång. :)



Hoppas du fick lite tips! :)

skriven
#12: Sofie

Jättesnygg sminkbox!! Undrar bara vart du har köpt de där puder/ögonskugga till höger och vänster?

Svar: Tack! De kommer från I.d och Make up store :)
Veronica

skriven
#13: hej

super fin jag vill också ha en sådan

skriven

Kommentera inlägget här :