My Makeup For The Day



Lite sotigt brunt. Fint till kvällen men funkar även jättebra på dagen!

Kommentarer :

#1: Caroline

snyggt. Själv så har man nästan inge smink för tillfället, men men kanske om du gör en lite makeup kurs. ;P

skriven
#2: Jessica

så snyggt med sotad sminkning, jag kör alltid på det i svart eller brunt :)

Sv: ja jag älskar klänningen!

skriven
#3: Elin

Snyggt :D Kram!

skriven
#4: Sofia Werlin

tack så mycket :D

skriven
#5: Sweet life style

härligt! (:

skriven
#6: Mindy

God kväll snäckan.Allt är bra med mig denna fredag..nu är det helg..så skönt.Ha en skön kväll.kram

skriven
#7: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Vad underbart att ha sådär bruna ögon :) Väldigt vackert :)

skriven
#8: Sophie

Jo dom har riktigt fina klänning :) Jag blev ganska nöjd ;D

KRAM

skriven
#9: Ida

Jag tycker det ser jätte fräscht ut=)

skriven
#10: Hanni

Så fint! Du passar jättebra med väl markerade ögon. Kan du inte lära mig hur. =)

skriven

Kommentera inlägget här :