TGIT

Idag är det min fredag! Slutar nämligen för helgen lite senare idag! Härligt! :D Då reser jag hem till Sverige och hälsar på mamma och pappa!
Väl hemma ligger 2 paket och väntar på mig...en väst från Only och 2 par ankelboots med peeptoe i Jimmy Choo modell!  Längtar. längtar! :D

Ett annat paket jag väntar på är från Chicy, vad jag beställt där ser ni här nedanför, men det dröjer nog tills nästa vecka innan jag får det. Slog till på lacktightsen med dragkedja, de är såå snygga och sen ett nitarmband att ha till vardags! :)


Bilder: Modekungen, Only, Chicy

Har dessutom precis gjort klart allt inför en ny tv-serie som ska spelas in här i Norge. Vi tillhandahåller en del rekvisita som de kommer och hämtar idag! Spännande att se resultatet sen! :D

Nä nu blir det kaffe! Hej så länge! :D

Kommentarer :

#1: shoebox

Lacktightsen var jättesnygga, och skorna...åh! Har du beställt båda färgerna?

skriven
#2: Passepartout

finfina grejer!

skriven
#3: Jag och fotbollsspelarn

Not so bad, alltså det var ju riktig B-underhållning, men inte så pinsamt som jag trodde, självaste rosing var inte med så där överdrivet mycket, mest killarna och "juryn". Men en filt är alltid bra att ha!

skriven
#4: Emilia says;

sv: taack :)

skriven
#5: Fototrixaren

Hoppas du får en trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

skriven
#6: Linda

Vilken fin blogg du har. Jättefina kläder oxå, speciellt dom svarta skorna :)

skriven
#7: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att allt är bra med söta dig denna dag? Stor kram till dig från mig

skriven
#8: alec

tack gumman :)

hur mår du?

skriven
#9: alec

det är bara bra med mig.. händer idag då?

kram

skriven
#10: Dress Like a Princess

Ååh massa snygga grejer :)

skriven
#11: alec

okej.. sköt om dig du med :)

kram

skriven
#12: - Hanna

Tack! Gillar västen, skitsnygg!

skriven
#13: Anonym

snygg väst det där

skriven
#14: Hanne

Så mye fint du har bestilt, spennende med pakker i posten:) Deilig med tidlig helg da, jeg vil også;)



Klem!

skriven
#15: Dress Like a Princess

Jaa jag är helt överlycklig över skorna :)

skriven
#16: Natalie

duuuu måste ta en bild på dig när du fått västen i want to seeee :)

skriven
#17: Caroline

snygga saker verkligen,,



sv: haha ockej kul att du hittade klänningen på nätet, den ser ju riktigt snygg ut.

skriven
#18: Mie

Den vesten var skikkelig kul!

skriven

Kommentera inlägget här :