Books

Var inne på bokhandeln i helgen och beställde de här böckerna:



- The 21st Century Beauty Bible av Sarah Stacey & Josephine Fairlet.
- Victoria Beckham: That extra half an inch.

Älskar mode och skönhetsböcker! Alltid några tips och trix man kan anamma själv! Det bästa med dem är att de innehåller stiltips som faktiskt fungerar om 10 år också. Riktigt bra uppslagsböcker med andra ord! Funderar även på att klicka hem Rachel Zoe's stilbok From A to Zoe och Kate Moss Style. Och har ni inte boken Fashionista av Martina Bonnier så tycker jag att ni ska klicka hem den också! :)

Recensioner kommer såklart!

Kommentarer :

#1: Jenny

Åh vill oxå ha den boken med victoria.. :)

skriven
#2: angelica

å vad roligt och bra bra tips tackar ! jag ska nog ta hem en sån där bok ! kram

skriven
#3: Fittan Fes

Trevlig läsning!!

Kolla in oss på;

www.fittanfes.com

See ya!!

skriven
#4: Elin

Sv: Det hoppas jag med! :(



Kram på dig!

skriven
#5: Peter

Hmm, skumma byxor :-) Nog inte min typ av dem men de satt ju bra på dig!

skriven
#6: Caroline

åhh jag har fashionista dock inte läst den än, men de här verkar också spännande.var beställde du böckerna från för sida?

skriven

Kommentera inlägget här :