Alzheimers?!?

Jag och min virrhjärna verkar ha tappat bort/glömt var jag lagt flera saker den här veckan. Först var det min mobil, som jag tror ligger kvar i Oslo.....och sen var det laddaren till min kamera som jag faktiskt inte har en aning om var den kan vara..... Måste ta och leta ordentligt. Håller på att spricka, vill verkligen visa er min fina sak som jag köpt! Men tills dess verkar jag bli tvungen att hålla tillgodo med vårkatalogerna från H&M och Ellos. Har bläddrat igenom H&M en snabbis, inte värst mycket jag fastnade för sådär vid första bläddringen, men den ska bläddras både 2, 3 och 4 gånger! :) Visar er mina favoriter när jag är klar! Jag tyckte det var mycket casual....dvs mycket stickade cardigans i pastellfärger, intetsägande toppar och samma skor som förra året....(okej, liiiite överdrivet....men inte så mycket). Förmodligen kommer jag att vänta på att varorna landar i butik, för alltid när jag har beställt på nätet har det varit frunktansvärt lång leveranstid! Mycket restat som kommer senare. Förra gången beställde jag i början av augusti och den sista leveransen kom i slutet av oktober. Ganska dåligt tycker jag.

Vad tyckte ni om H&M's Vårkatalog? Blir det en beställning? Vilka var era favoriter?


Bild: H&M

Kommentarer :

#1: Jag och fotbollsspelarn

Tack :)



Jag har inte hunnit kolla genom katalogen än, den ligger hemma och väntar på mig hehe.

skriven
#2: Miss Agda

Gillade bikinis i vårkatalogen, men det blir ingen beställning just nu. Nu vill vi se ditt nya köp!! ;-)

skriven
#3: Caroline

jag tycker alltid att man hittar mycket när man kikar första gången, jag har noterat en hel del saker men nu ska jag gå igenom katalogen en gång till och då lär det sållas bort en hel del. =)

skriven
#4: Verre

Har katalogen också, hittade några saker faktiskt!

skriven
#5: Petra

Först tyckte jag inte att jag hittade något i H&M:s vårkatalog...sen hittade jag massor som jag bara "måste" ha...haha, så himla typiskt mig =)

skriven
#6: Tina

Du är inte ensam om alzimers,,,min vigsel/förlovnings ring var borta igen!!! för över en vecka. Hittade den i går...men mina hus nycklar verkar har flyttat till något bra ställe. Suck Hoppas att du hittar mobilen och sladden

skriven

Kommentera inlägget här :