Cykelbyxan...Hot or Not?

Den svårburna cykelbyxan verkar göra sitt intåg i vår och sommarkollektionerna för flera modehus. Även H&M och Topshop har kommit med varianter på den.
 
Vad tycker ni? Kommer ni använda dem? Hot or Not?

House of Holland Spring/Summer 2009


Bild: TeenVogue


Bild: Topshop

För min del skulle de här rackarna få ligga kvar i kartongen på vinden ett bra tag till, får hemska vibbar från den tiden man hade dem på gympan i skolan, ni vet, i nåt gräsligt mönster. Hittar jag bilder ska jag visa er! :) Huh! Men det är ju iaf mer okej under shorts än att bara ha dem som de är.... Man kanske får se dem som någon kortare form av caprileggings...och sätter man dem i det ljuset...ja då förvånar det mig inte om man kommer springa runt i dem i sommar....hemska tanke!

Kommentarer :

#1: Caroline

samma här inte hot, men jag brukar kunna ändra uppfattning men det tar ett bra tag för mig ibland.



sv: okej skönt, jag är lite av en datanörd så jag brukar kunna vara till hands för problem, men allt kan jag inte =P

skriven
#2: Caroline

haha fråga på men det kostar =P nej ja skojja bara, det är bara att fråga inte säkert att jag vet men kanske. =P

skriven
#3: Ida

Total diss för min del... Jag kopplar ihop cykelbyxor med skolgympan på lågstadiet typ, hemska mode! Däremot brukar det va så med mig och trender att jag dissar dom först för att sedan börja gilla dom...

skriven
#4: Johanna - SHOEBOX

Jag kommer då INTE att använda cykelbyxor igen, usch vad hemskt! Jag minns att jag hade det när jag var liten, med stora blommor och andra mönster...

skriven

Kommentera inlägget här :