Goodnight Folks!

Nu säger jag natti natti från min säng här i Oslo! Har iaf varit en helt underbar jul, med massa skoj! :) 

Det kommer bli några slitsamma dagar här på jobbet då mycket stått ogjort under julen, men det är bara att vässa klorna och sätta igång. Inget blir ju egentligen bättre för att man gnäller... (lättare sagt än gjort...hihi)

Längtar även till veckans slut med tanke på paketet som jag väntar på...hoppas verkligen det dyker upp denna veckan! Längtar, längtar, längtar!!! ;D

Sov gott gullungar!

Kram!

Kommentarer :

#1: Tina

Det är jobbigt med distans förhållande, ush jag saknar verkligen inte den tiden. Hoppas att ni snart slipper det. Hoppas att du inte har för mycket att göra på jobbet. :)

skriven
#2: Solli

Förstår att du tycker det är jobbigt men jag är säker på att er dag också kommer snart, och då får ni tillbringa alla dagar tillsammans :o)



Lycka till på jobbet!



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :