I Paketen

Igår packade jag upp mina paket som kommit och i det ena låg mitt rosa minilaptop fodral! Passar perfekt och är jättelätt, så att det inte adderar så mycket extra vikt. Bra där! Den går smidigt ner i min handväska!



I paket nummer 2 låg mina Hanky Panky trosor. Jag älskar de trosorna, är otroligt sköna och sitter snyggt. I den här boxen fick man 3 st, svarta, vita och rosa.

 

I paketet från Nelly låg även mina YSL-lookalikes, och de är supersnygga! För att ge dem rättvisa måste jag posera i dem och det ska jag göra så fort jag orkar ta av mig mina juicy mysisar. ;D

Kram!♥

Kommentarer :

#1: Ida

Hanky Pankys underkläder är så himla fina, synd på priset bara... Och datan var ju supersöt! Vill också ha en rosa laptop:D

skriven
#2: caroline

åhh det är så kul att få paket, sött fodral passar ju perfekt. =)

skriven
#3: Katja

oooh värst vad fina grejer du fått då :)

skriven
#4: Solli

söt laptopfodral :o) Hanky Pankies är ju hur underbara som helst..synd bara att de är så dyra!

skriven

Kommentera inlägget här :