Kaffekoppen 2009



Det här är vad som håller mig vid liv på dagarna! En kaffemugg! Det fina i kråksången är att det inte bara är en mugg utan det är en mugg med kaffe för resten av året! Alltså, köper man en mugg för 129:- på Statoil (eller annan mack) så får man fylla på kaffe (eller vilken typ av kaffe man föredrar, jag dricker alltid latte) hur ofta man vill i ett helt år! Fantastiskt, eller hur? Så flera gånger om dagen fylls den på. Perfekt eftersom jag är ute och reser i bilen hela dagarna!  Och nästan GRATIS!!!
 
Kanke något för Sverige???

Kommentarer :

#1: Jag och fotbollsspelarn

Tack detsamma :)

Kram

skriven
#2: jenny

Mm det tycker jag oxå :) Allt bra hos dig då?

skriven
#3: Kim

jaa, det tycker vi med :) framförallt när tvn också är svart pianolack. dessvärre passar inte vårt ekbord i vardagsrummet in längre nu när allt annat är högblankt :p

skriven
#4: Anonym

lovley! (:

skriven
#5: PsychoBlonde

Va, visste inte att det fanns sånt=p men något ör sverige? det finns inte i sverige alltså?=p

skriven
#6: Alexandra

Svar: Jag gillar att ha det både i midjan och lite längre ner. Dock inte helt nere på höfterna. Jag är fortfarande trött på det efter förra omgången...

skriven
#7: E

Sambon har en sådan-love it ;D

skriven
#8: Katinka

Wow! Hade ingen aning om det! Tack för tipset! Statoil here I come, liksom...

skriven
#9: michael

Wow, that is really handy and a great service!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :