Eyeshadows

Idag har jag varit ute och traskat på stan med mamma och pappa, shoppat litegrann på rean. Men faktiskt blev det inget i klädesväg (dock blev det en massa till mamma! ) för min del utan 2 ögonskuggor från IsaDoras mineral makeup. Tänkte jag skulle testa dem och se hur de fungerar! I jämförelse med I.d, alltså. Färgerna heter Sand Stone och Silver Stone, två ganska basic färger som fungerar bra som higlighters.



Här har jag använt skuggorna tillsammans med en primer för att få den lite mer metalliska looken.
För budgetvarianten: använd en blöt pensel när du applicerar skuggan så uppnår du samma effekt!

Så här står det på IsaDoras hemsida om produkten:

Mineral Eye Shadow är en mjuk lättviktsögonskugga som lyfter fram ögonen med mikropulveriserade rena mineraler. Svep på med Mineral Eye Shadow Brush för ett bländande perfekt resultat. Hög färgintensitet - en liten mängd räcker mycket långt. 100% mineraler.

Bild: IsaDora

Kommentarer :

#1: E

Jamen precis, de tror typ att man vill ha dem! Snygga färger.

skriven
#2: Mindy

Kul med smink..är då dålig själva med det.Kul att du gillade mitt tips om apelsinerna.:)

HA en skön kväll.kram

skriven
#3: Nathalie

visste inte att isadora gör mineralgrejer! kanske man borde prova :)

skriven
#4: Sweet life style

tack så jätte mkt gumman! :)

skriven
#5: Caroline

åhh ska bli kul att se dem på dig snart =P

skriven

Kommentera inlägget här :