Mina H&M-Favoriter!

Nu har jag säkert bläddrat igenom H&M-katalogen 10 ggr och dessa är mina favoriter!


Bilder: H&M

- Slitna Squin jeans  Mina absoluta favoriter!
- Remsandaler, sköna att bara kliva i lite snabbt på sommaren.
- Armband i massor, finns inget som lyfter en outfit så mycket! Nu ska man ju dessutom ha dem i ett band runt halsen. Ganska coolt tycker jag.
- Bandeau-top. passar perfekt till de uppvikta gubbyxorna som jag hade i somras, eller på stranden med min bikini under, eller t.o.m som partytop! Ultimat. Gillar jag kvaliten så kanske jag beställer fler.
- Bikinis med paljetter och leopardmönster. Snyggt! Inte bara på stranden utan till festen med en tunika över så att topen skymtar i urringningen.

Kommentarer :

#1: E

Då har vi typ samma smak för jag har kikat på likadant :D

skriven
#2: Johanna - SHOEBOX

Snygga saker! Jag har inte orkat kika igenom katalogen än...



Nej, det var inte jag som tog 36an! Jag kikade också på den men när jag skulle beställa så var de slut och jag tog en 37a. :)

Men de passar faktiskt bra och eftersom det är stängd tå på dem så syns det inte att mina tår är för korta :)

skriven
#3: nathalie

leobikinin är så hima cool! :)

skriven
#4: Caroline

verkligen snyggt, den silvriga bikinin är klart en favvo. =)

skriven

Kommentera inlägget här :