Paket

Jodå, det var mina sminkpenslar från Eleven som kom! Riktigt snabb leverans!






Ett riktigt fint set! Ska bli kul att börja använda! Det enda jag saknade i setet är en platt puderborste, alltså en som inte är rundad i toppen. Men i övrigt var det kanon! Fin clutch med knyt. Nu återstår bara att ta reda på vad alla penslarna är till för... ;)

Men i paketet fick jag även en "godispåse" från Eleven, med blandade prover på olika produkter! Jättebra service!

"Godispåsen" innehöll:

- Smashbox High Definition foundation
- Max Factor Miracle touch foundation
- Jabu'she eye creme
- Jaqua Luscious lotion
- Mario Badescu Honey Moisturizer

Kommentarer :

#1: sandrao

åh vilket härligt sminkset! perfekt att ha allt samlat.

jo skorna är dessa: http://sandrao.blogg.se/2008/april/dromskor.html#comment

skriven
#2: Patricia

Oh lyckost! vad fina de är, du komme rmärka att d blir finare när du ska göar en fin makleup!

skriven
#3: Caroline

åhh älskar eleven, super skoj att man får lite prover varje gång också. =)

skriven
#4: Gossip Girl

Tack, detsamma.Kram

skriven
#5: sandrao

jag kan ju återkomma när ja har fått min lönespec så jag ser vad ja får i lön först :P hehe. vet att ja har en del räkningar denna mån än vad ja brukar...

skriven
#6: Caroline

men åhh vilken dum, men å andra sidan vågar den inte ens stå för sina ord eftersom personen skickar anonymt. Tråkigt när man skickar sånna kommentarer, dom kan man väll hålla för sig själv.

Ähh man har säkert mer komplex själv än sanningen, jag ska ge dem en chans så får vi se. =P

skriven
#7: Nathalie

wow vilket penselset! ett sådant skulle jag verkligen behöva..

skriven
#8: Solli

Vilken uppsättning av penslar! jisses! nu har du verkligen hela kitet ;o)



Kram!

skriven
#9: Frida

Såg inte helt fel ut det där inte..

skriven

Kommentera inlägget här :