Snart dags...

...att åka till Oslo. Har varit på möte med fotbollen nu på kvällskvisten och tränarna försöker övertala mig att fortsätta, men tyvärr är min motivation på noll och denna tid jag har haft ledigt varje helg har varit underbart! Hatar att ha helgen uppbokad varje helg i flera veckor framöver! Nä...så nu blir det mañana. Skönt! Inte det att jag kommer säcka ihop helt med träning eller så, men bara att jag inte har fasta tider och tränar när jag själv känner för det. Ibland måste man vara egoist och tänka på sig själv och vad man mår bra av...inte vad laget mår bra av. Och förra säsongen blev det för mycket.

Denna vecka blir det mässa i Oslo, Gave & Interiör, den norska motsvarigheten till Formex som var i Stockholm/Älvsjö nu under helgen som var. Så i 2 dagar kommer vi jobba med att sätta upp vår monter och på torsdag drar mässan igång. Himla kul och riktigt  spännande att se trenderna före alla andra! :)

Nä nu ska jag packa klart! :)

Kramar! ♥

Kommentera inlägget här :