Sommarens lack

Har precis fikat med min bror och sedan lekt frisör på hans hår eftersom han behövde en haircut - badly! Men det blev faktiskt riktigt bra! :)

Har suttit och målat naglarna nu i mitt favvolack från O.P.I  i färgen Lincoln Park After Dark.(Det jag har på mig på bilden) Love it! Men längtar verkligen efter att använda de här sommarfärgerna:



Beige använde jag redan förra sommaren, riktigt snyggt till brun hy och diskret men ändå läckert.


Bild tagen i somras.

Och det korallrosa känns fräscht och lite "nytt".

Båda lacken kommer från Make Up Store, det beige heter Lydia och det korallrosa Joana.

Kommentarer :

#1: shoebox

De ser fina ut :)



Jag glömde helt bort att gå på Cubus när jag var på stan igår! Måste komma ihåg att titta in nästa gång...:)

skriven
#2: Anonym

sv: haha, det förstår jag! :) kram

skriven
#3: Sweet life style

tack så jättemkt! (:

skriven
#4: E

Skitläckra färger det där :D

skriven
#5: Carolina

Korallrosa är riktigt snyggt på sommaren till brunbrännan.. :-)

skriven
#6: Carolina

Korallrosa är riktigt snyggt på sommaren till brunbrännan.. :-)

skriven
#7: Nathalie

fy sjutton så snyggt med beige nagellack till brunbrända händer! det måste jag köra på i sommar! jag kan knappt hålla mig från att använda mitt korallack redan nu, känns dock lite fel i mitten av sommaren! ;)

skriven
#8: Nathalie

*mitten av vintern skulle det ju stå såklart ;)

skriven
#9: caroline

åhh korall är verkligen fint och passar utmärkt till våren och sommaren, själv är jag lite dålig på att måla naglarna så jag måste nog skärpa mig och gå och göra det nu på direkten.. =P

skriven

Kommentera inlägget här :