Städning

Vi har precis städat ut julen här hemma! Skönt! Nu är det rent och fräscht! Vår gran barrade så fasligt mycket så det var dags....kulorna har trillat ur granen de sista dagarna! I brist på barr......jo vi kanske möjligtvis glömde vattna den. Men vad gör det om hundra år?? ;D

Efter städningen lyckades jag tjata till mig en massage som jag blivit lovad i evigheter, men när det kommer till kritan aldrig riktigt vill känna sig vid. Men nu fick han lov att göra det bara. Basta! 45 minuters massage! Lovely! :D

Har även bläddrat igenom La Redoute för femtioelfte gången och ska alldeles strax lägga upp mina favoriter. Det som dock är lite irriterande är att alla varor i katalogen inte kommit upp på nätet än...så jag kommer behöva fota, klippa och klistra. Oh well, det blir nog okej ändå! :)

Kramar!

Kommentarer :

#1: Solli

vilken lyx med massage!



ser fram emot ditt kollage med dina favoriter från La Redoute :o)



Nejdå, jag har inte tränat ngnting som påverkar,belastar revbenen..dvs inte tränat varken rygg eller armar sen november. Yogan däremot har fungerat jättebra eftersom jag har utfört den i 40-graders värme och det känns som att det har hjälpt betydligt! Önskar att jag kunde köpa ett årskort där, det hade varit super :o)

skriven

Kommentera inlägget här :