Trött

Inatt har jag sovit så fruktansvärt dåligt, bara legat och vridit och vänt på mig. Hatar sådana nätter, för de gör mig inte speciellt piggare och idag har jag massor av saker som ska bli avklarade, så det finns inget utrymme för att vara trött. Suck. Men vet ni vad, det är ju faktiskt onsdag och imorgon kväll börjar min helg! Jippie!! Det gäller att se allting positivt.

Fast jag har det nog inte värst, A ska bada isvak idag! Buuuuurrrrrrr! Och jag är inte avundsjuk. Nope. Inte det minsta. Då låter helt plötsligt 3 minusgrader och grådassigt väder helt underbart! :)

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Tina

Oh bada isvak, nu blir jag nostalgisk. dcet jag jag flera ganger i lumpen (Boden)Jag verkligen gillade det. Men sa ar jag sjuk i huvudet :) Hoppas att du inte ar alldeles for trott i dag.

skriven
#2: Miss Agda

Det låter ungefär som min natt var. Eller har nu haft 2såna på raken. Är helt död på dagarna:(

skriven

Kommentera inlägget här :