Dagens Outfit




Nu har jag äntligen bytt däck på bilen, skönt! Men usch, vilken tråkig utgift, däck är alldeles för dyra tycker jag. Efter däckbytet blev det en fika i skuggan och sen stranden. Just nu sitter jag uppkrupen i soffan och myser medan åskan blixtrar och regnet piskar mot rutan, hoppas det ger sig snart.

♥ Gladiatorsandaler Zara
♥ Jeansshorts Zara
♥ Top Odd Molly
♥ Väska Louis Vuitton
♥ Klocka Guess
♥ Solglasögon Gucci


Idag har plastblommor från H&M fått pryda min slarviga fläta.

Kommentarer :

#1: Solli

vilken söt sommaroutfit!

har exakt likadana shorts från Zara och jag ÄLSKAR dom!

kram!

skriven
#2: Emma

Ditt hår är ju bara så underbart fint!

skriven
#3: Nathalie

så fin du var i håret!

skriven
#4: little Miss Muffin

åhh va snyggt, älskar verkligen odd mollys kläder det där linnet var riktigt snyggt, vill ha =)

skriven

Kommentera inlägget här :