En jobbig natt

Usch, det är så hemskt när något händer med små djur, man blir så hjälplös, de kan ju inte berätta hur ont de har, eller var de har ont. Har varit med min lilla katt på djursjukhuset hela natten, han kräks och försöker kissa men det kommer inget, blev orolig för urinsten eller liknande, men det är även oroande att han har kräkts i 2-3 dagar. Nu är vi hemma både han och jag, lite välbehövligt dropp fick han (uttorkad) och faktiskt har han fått behålla maten han ätit nu. Det jag väntar på är toalettbesöket, om han inte tömmer blåsan inom några timmar måste jag åka in med honom igen. Stackars liten! Hoppas det inte är något allvarligt utan att det går över. Vi har i alla fall legat och myst hela morgonen och han verkar vara sitt normala jag, spinner, duttar mig på näsan och slickar. Men han får gärna gå på lådan snart för att stilla min oro.

Kommentarer :

#1: JETS

Usch! Stackars liten.. Hoppas han mår bättre!

skriven
#2: Emma

Men oj! Stackars kissemiss, hoppas det går över. Ja, man känner sig så hjälplös när det kommer till djur.

skriven

Kommentera inlägget här :