Hello!

Igår var jag i Oslo och njöt av solen (och regnskuren!) på Aker Brygge med en god lunch! Mys! Efter det blev det Outleten i Vestby, hittade några toppar och underkläder, samt en klännning. Idag blir det stranden igen, måste passa på så länge det är sol, eller hur? Det enda tråkiga jag måste fixa idag är att ringa däckbytarfirmor och höra mig för om någon kan fixa nya däck till mig imorgon, eftersom bilen ska besiktigas på måndag. Ute i sista minuten? Jo, det skulle man kunna säga... Oh well,det löser sig nog. :)

Vi hörs lite senare! Kramar på er i värmen!

Kommentarer :

#1: little Miss Muffin

tack va glad jag blir, lite knep och knåp har det vart, men det känns bättre så här, behövde en ny start helt enkelt. :)

skriven
#2: Emma

Åh, Aker brygge! Mysigt! Ha en fin kväll! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :