Hemma

Nu har jag äntligen kommit hem - med min lilla kissemiss. Känns så skönt att ha honom hemma igen, han hade fått blåskatarr, stackarn. Ev. har han urinvägsinfektion också, men de provsvaren får jag på fredag. Lite medicin så blir han bra igen, tack gode gud för det! Just nu är han så glad att få vara hemma och mammasjuk till tusen, så fort jag slutar klappa honom gnyr han till och visar missnöje över att jag inte har min fulla uppmärksamhet på honom. Haha! Gullet!

När vi kom hem väntade även H&M's höstkatalog som kom med posten idag. En hel del snyggt, bl.a dessa grymma halsband som jag tror kommer sitta runt var och varannans hals i höst tillsammand med detta.

Ska samla ihop mina höstfavoriter och göra ett kollage när jag bläddrat igenom katalogen ett par gånger till. Sounds good?

Kommentera inlägget här :