Lördagsplanering i soffan

Godmorgon på er!

Än har det inte blivit många knop här, sitter fortfarande i soffan framför nyhetsmorgon i min juicydress och dricker te. MEN, egentligen borde jag ha duschat, tvättat håret, fönat det, valt kläder och sminkat mig - redan. Tänkte hinna med en sväng på stan innan det är dags att ta tag i kvällens planer, ett 30 års-kalas har jag redan sagt nej till, men nu står valet mellan en spelning eller en fördrink hemma hos en vän och nattklubb senare. Well, well, det blir säkert bra vilket som. :)

Ska även försöka ta tag i två projekt som jag tänkt på ett tag nu, gällande kläder såklart, men måste köpa på mig lite material och låna mammas symaskin. Visar er när det blir klart! Jag kan avslöja så mycket som att det är två av höstens trender.

Later!

Kommentarer :

#1: little Miss Muffin

mysigt, ibland är det skönt att bara få en liten stund för sig själv på morgonen. det tog lite längre tid för mig också att göra mig klar idag. :P

skriven

Kommentera inlägget här :