Dagens Outfit


 


Vad härligt det är med en ny kamera! Äntligen kan jag ta ordentliga bilder igen! Inte hunnit ta av lappen ens ser jag nu...haha...och spegeln behöver sig en puts också... inte alltid bra det där med skärpa! ;)

Idag var det alldeles regnigt och grått ute, så mina mysigt varmfodrade gummistövlar fick åka på. Har precis varit och handlat till midsommar tillsammans med hela Sverige känns det som. Utplockat som tusan och inga svenska jordgubbar blev det heller. Oh well, hade svenska jordgubbar på min tårta igår, så det får väl räcka då! :)

♥ Gummistövlar Ilse Jacobsen
♥ Leggings med nitar Bik Bok
♥ Vit T-shirt H&M LOGG
♥ Jeansskjorta Zoul/MQ
♥ Halsband med nyckel Chicy, halsbandsur Glitter
♥ Armband Nelly, Chicy
♥ Ringar Efva Attling

Kommentarer :

#1: Emma says style, love & rock and roll.

Gaaah älskar stövlarna!!

skriven
#2: EMMA

Jag rotade fram mina gummistövlar igår jag med. För det spöregnade hela dagen. Trevlig midsommar!

skriven

Kommentera inlägget här :