Ljuset i tunneln


Snygg tunika från Aftershock/Match Clothing. Samma butik som jag beställde min Elise Ryan-klänning ifrån. Bra priser och grymt snabb leverans, ifall ni blev sugna. :)

Idag har det varit en hemsk dag i det avseendet att allt som kan gå emot, eller försinka mig har gjort det. Verkligen a l l t. Bilköer (på tider det egentligen inte borde vara bilköer), saker har gått sönder vilket resulterat i merjobb, jag har skurit mig på hakan med en kartong så det började rinna blod (har ett stort plåster på hakan nu, snyggt - not). Ja, såna saker. Fast många fler!  Men nu börjar jag se ljuset i tunneln och en resa hem till Sverige och semester imorgon. Tjihooo! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag somna gott (förhoppningsvis).

Hörs imorgon!

Kommentarer :

#1: caroline

tuff, älskar orange.



Tack för tipset, får se har satt på mig jeansen nu och det gick ju bra, känns som om de töjer sig ganska mycket nu bara av att jag använder dem men det är alltid bra med töj tips man vet aldrig när man behöver det. :P

skriven
#2: Emma

Det lät jobbigt det där, men semester är aldrig fel, hoppas du får mycket sol! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :