Mina REA-favoriter

Net-a-Porter har startat sin rea och jag har plockat ut mina favoriter bland accessoarer, skor och väskor!

Purse Mulberry
Cuff Matthew Williamson
Cuff med nitar och pärlor Erickson Beamon
Kristallprydda solglasögon Sonia Rykiel

Peeptoe boots Givenchy
Nitprydda heels Balmain
Håliga mockaheels Jimmy Choo
Guldsandaletter Roberto Cavalli
Metallicsko Alexander McQueen
Gladiatorsandaler Sigerson Morrison
Kilklackar Marc by Marc Jacobs

Sand/beigefärgad väska Miu Miu
Röd lackväska Miu Miu
Blå flätad väska Miu Miu
Svart flätad väska med fransar Alexander McQueen
Flerfärgad quiltad väska Marc Jacobs
Svart väska med silverdetaljer Celine
Korallfärgad väska Marc by Marc Jacobs

Kommentarer :

#1: Patricia

Jag älskar skorna.. förvånad? :)



älskar din hatt från Cubus! jag tänker på gucci då..

skriven

Kommentera inlägget här :