My B-day!



Ett år äldre har jag blivit idag, närmare bestämt 25 år! Jag har firat ordentligt med släkt och vänner och många fina paket och blombuketter har jag fått! Tack snälla rara! Det är sådana här dagar man inser att man har världens bästa familj! ♥



I present fick jag allt detta:

- Precis som jag önskat - en kamera! Sony Cybershot W275, en riktigt bra kompakt kamera med 12.1 megapixel och 5x optisk zoom med vidvinkel och fullHD.
- Schampo och balsam från Goldwell.
- Underkläder från Chantelle - ett av mina favoritmärken.
- Pärlörhängen i sterling silver, perfekt för mig som tappar bort hela tiden!
- Solskyddsfaktor från Biotherm
- En massa krämer från Decléor. Love! Nu ska jag få finaste hyn, ever!
- Presentkort på en lyxmassage. Mmmm, låter skönt!
- Pengar och supermånga jättefina blommor!

En av de absolut bästa födelsedagarna jag haft! Nu ska jag sova gott inatt och ladda om inför midsommar!

Kram!

Kommentarer :

#1: Mie

Gratulerer så mye med dagen din da! :D

skriven
#2: Emma says style, love & rock and roll.

oooh grattis!!

skriven
#3: Emma

Grattis grattis! Vad kul med så mycket fina presenter! Fick massa bra tips här nu inför min systers 25års dag som är exakt om en månad (17 juli) Hoppas du haft en toppendag! Kramar!

skriven
#4: EMMA

Grattis i efterskott. Låter som om du hade en underbar dag!

skriven
#5: caroline

GRATTIS GRATTIS! Hoppas du får en toppen dag och tillföljd en underbar helg. kram :)

skriven
#6: Patricia

Happy Bday sötnos! hoppas du fick en underbar dag

skriven
#7: Nathalie

GRATTIS i efterskott!!! :)

skriven
#8: Johanna - MyShoebox.se

STORT GRATTIS i efterskott!

skriven

Kommentera inlägget här :